dilluns, 30 de setembre del 2013

SORTIDA DIUMENGE 6 d'OCTUBRE

Sortida per Collserola -BTT-


Hora de trobada: 7:30h
Lloc de trobada: Pont de la Vela

Observacions: Sortida d'uns 41 km. i 900 mts. de desnivell, preparada per l'Albert Ayza, per la serra de Collserola. Cal portar entrepà i/o barretes.

A Barcelona, ens trobarem per aparcar a C/Collserola amb C/Carles Pirozzini (una mica més amunt de la benzinera que hi ha a la Plaça Alfons Comin, sortint per la sortida 6 de la Ronda de Dalt). 

Feu servir l'apartat de comentaris per confirmar asistència i disponibilitat de cotxes (indicant places lliures i bicicletes que podeu portar).
 
 

10 comentaris:

  1. Suposo que la sortida no será del Pont de La Vela

    ResponElimina
  2. Vindré directament a Barcelona. Ens trobem sobre les 8, no?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Xavi, no crec que, havent de carregar bicis, els que surtin des del Pont de la Vela arribin abans de les 8:15h

      Elimina
    2. Millor, gràcies... així claparé una estona més.

      Elimina
  3. El Toni Castro i jo ens apuntem junts amb un cotxe.
    Potser no farem tota la volta ja que jo hauré de ser cap a les 13:30 a Cabrils

    Rafa Battestini

    ResponElimina
  4. jo tambe vindre , pero controlem el temps eehhh !!!

    xavier sancho

    ResponElimina
  5. jo vinc i el Jokim tambe, jo poso cotxe . 2 bicis , 4 places i es pot intenta una tercera bici si es necesari.

    ResponElimina
  6. Jo vindre si ja lloc ok sino agafare el cotxe. Carles.

    ResponElimina
  7. Jo també vinc, si no plou, i porto furgo que segons en Casas caben 28 bicis ...
    Albert Vilassar

    ResponElimina