dimarts, 9 de juliol del 2013

Sortida PRULLANS ANDORRA Dissabte 13 de JULIOL

Hora trobada: 6:00 -BTT-
Lloc: Pont de la Vela


Observacions:
Per facilitar una major assistència, hem modificat la planificació de la sortida i la farem en un sol dia per evitar els problemes derivats de les pernoctacions. D'aquesta forma, el dissabte 13 de Juliol farem el recorregut sencer Prullans - Andorra - Prullans i tornarem al vespre a casa.

Per coordinar els vehicle, si us plau, CONFIRMEU ASSISTÈNCIA I DISPONIBILITAT DE COTXE MITJANÇANT ELS COMENTARI.

7 comentaris:

  1. Jo m'apunto. Tinc cotxe per portar a 4 persones, sense bicis. Ricard

    ResponElimina
  2. Chuvasquero... mig bocata que menjarem a Cap de Rec....Mig mes a dalt del Mirador....dinar lleuger a la Rabassa.... tornan alguna barreta o chupete...

    ResponElimina
  3. uy !!! si NO ESMORZEM AIXO NO VA BE !!!!!! EM SEMBLA QUE NO VINDRE .

    ResponElimina
  4. Si no sabem cuans som no podrem organitza els coches
    si cal podem agafa la furgo

    Albert

    ResponElimina
  5. Jo m'apunto ja direu els que som .
    Carles

    ResponElimina
  6. Jo també vinc.
    David Rubio.

    ResponElimina