dimecres, 5 de juny del 2013

SORTIDA DIUMENGE 9 DE JUNY

Hostalets de Balenyà-Collsuspina-Castellcir-Hostalets de Balenyà -BTT-
Hora trobada: 6:50h 
Lloc: Pont de la Vela

Observacions: sortida d'uns 50 Km i 1.600 mts. de desnivell pel Moianès, entretinguda, passem per les Coves del Toll, amb restes del Neolític, i pel Castell de la Popa. Si tenim sort i el dia és clar, les vistes són formidables sobre la plana de Vic. El recorregut no té dificultats tècniques i està previst esmorzar cap el km 28 (Castellcir). 
Calculem arribar a Cabrils cap a les 14:00h.

Si us plau, confirmeu assistència i disponibilitat de portar cotxe fent servir l'apartat de comentaris.

 

10 comentaris:

  1. Jo m'apunto, en principi m'agradarìa no tindre que posar cotxe si es posible.
    Ja direu com ho tenim.

    Joan Casas

    ResponElimina
  2. aquesta semana no puc venir,pero per la ruta del bandoler si(pol)

    ResponElimina
  3. JO TAMBE M'APUNTO ,PERO NO PUC DISPOSAR DE COTXE .

    XAVI SANCHO

    ResponElimina
  4. Jo m'apunto. Puc portar una altre bici al cotxe.
    David Rubio.

    ResponElimina
  5. Yo también me apunto.
    Me iría bien descansar de conducir.

    Santi

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí alguien me puede llevar se lo agradeceré

      Santi

      Elimina
  6. Hola, si deixa de ploure, jo també vindré a la sortida BTT. Portaré cotxe per 4 places + 3 0 4 bicis.
    ALFRED

    ResponElimina
  7. El tema de portar les bicis queda solucionat per que l'Albert Jorba porta la furgo. Els que portem cotxe demà decidirem els que necessitem.
    La previssio de temps es de que pot ploure avançat el matí, aixi que recordeu de portar roba per canviarse i tovallola.
    Es prega puntualitat

    ResponElimina
  8. Xavier (jypjyp@gmx.com)8 de juny del 2013, a les 19:00

    Heu vist quin sol d'espatec?. Per demà, penseu que on deixem els cotxes no hi ha res -és una esglèsia... aigua beneïda a la pila-, o sigui, que porteu aigua de casa i, qui volgui café, el mateix, que se'l prengui a casa. Fins demà.

    ResponElimina