dilluns, 24 de juny del 2013

SORTIDA DIUMENGE 3O DE JUNY

Volta al ALT EMPORDÀ -BTT-
Hora trobada: 6:00
Lloc: Pont de la Vela


Observacions: sortida d'uns 95 Km i només 1.000 mts. de desnivell per la zona nord de l'Empordà. És la continuació de la primera part que vam fer al desembre de l'any passat. El recorregut no té dificultats tècniques ni físiques i està previst esmorzar cap el km 35. És una sortida de dia complet que iniciarem al voltant de les 8 hores a Sant Pere Pescador, finalitzant a les 16 hores aproximadament.


Si us plau, confirmeu assistència i disponibilitat de portar cotxe fent servir l'apartat de comentaris.

Qui disposi de GPS, pot descarregar el recorregut des del següent enllaç.

IMPORTANT: portar bocata per al esmorzar, portar banyador (o no) per a bany final i foto a la platja de Sant Pere.

8 comentaris:

  1. Yo me apunto pero ire directamente desde Roses. Necesitaré saber lugar de reunión en Sant Pere Pescador

    Santi

    ResponElimina
    Respostes
    1. L'autor ha eliminat aquest comentari.

      Elimina
    2. Santi, nos reunimos en el párking que hay en la Oficina de Turismo, cruzando el puente sobre el río Fluviá que está yendo para la zona de cámpings. A las 7:30 aprox. ahí.

      Elimina
    3. Ok, no hay problema conozco el sitio.
      Gracias

      Santi

      Elimina
  2. Jo m'apunto. Si no tenim furgo jo puc posar cotxe i portar dos bicis.

    ResponElimina
  3. jo Xavier Sancho tambe m 'apunto .

    ResponElimina
  4. Jo m'apunto pero no tinc cotxe.
    David Rubio.

    ResponElimina
  5. Jo tambe vui venir pro no tinc cotxe.
    Carles

    ResponElimina